Nasza kadra

Start Ikona Kadra

Od fizjoterapii przez logopedię po hipoterapię

Pasja & profesjonalizm

Agnieszka Jesionkiewicz

Obraz

Neurologopedka, hipoterapeutka, terapeutka MFS, wykładowczyni, właścicielka ośrodka. Współpracuje z Uniwersytetem Warszawskim, prowadząc zajęcia z podstaw hipoterapii. W Epona Terapie prowadzi terapię neurologopedyczną i hipoterapię.

Swoje kompetencje podnosi, uczestnicząc regularnie w wielu kursach i szkoleniach, m.in.:

  • Bilateralna Integracja Program Indywidualny Katarzyna i Martin Rychetsky
  • Stosowana Analiza Zachowania sposobem na efektywną edukację – zachowania trudne Ośrodek Szkolenia Scolaris
  • Diagnoza i leczenie zaburzeń stawów skroniowo-żuchwowych w praktyce logopedy mgr Damian Stucki D.O.
  • Elektrostymulacja w praktyce logopedy Afalog
  • Kinezjotaping w logopedii K-Taping Academy
  • VBMAPP ocena umiejętności i planowanie terapii Ośrodek Szkolenia Scolaris
  • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych – od dźwięku do myślenia Ośrodek Szkolenia Scolaris
  • Szkolenie modułowe MFS
  • Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii dr A. Regner, A.M.Pękacka
  • Makaton Program Rozwoju Komunikacji dr B. Kaczmarek.
  • Integracja odruchów ustno-twarzowych wg dr S. Mazgutovej
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania Metoda Krakowska
  • Terapia neurobiologiczna Metoda Krakowska

Anna Błaszczyk

Obraz

Nauczycielka z doświadczeniem w przedszkolu, prywatnym przedszkolu terapeutycznym oraz w szkole podstawowej. Posiada również wykształcenie olifrenopedagogogiczne. Ukończyła studia związane z edukacją i rehabilitacją osób z autyzmem. W pracy z dziećmi pomaga jej dyplom pedagożki szkolnej oraz kursy treningu umiejętności społecznych, terapii ręki czy analizy behawioralnej zachowania.

Wykształcenie:
  • 2020 r. Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum, studia podyplomowe Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
  • 2019 r. Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, studia podyplomowe Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • 2012 r. Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie, studia drugiego stopnia – Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
  • 2009 r. Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego, studia licencjackie – pedagog szkolny z terapią pedagogiczną

Anna Borkowska

Obraz

Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Ukończyła studia magisterskie na kierunku logopedii. Doświadczenie zawodowe zdobyła dzięki licznym praktykom w placówkach oświatowych i prywatnych gabinetach logopedycznych oraz dzięki pracy w formie wolontariatu.

Prowadzi terapię dzieci z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz zespołami genetycznymi. Czas wolny poświęca na jazdę konną. W przyszłości chciałaby połączyć zajęcia logopedyczne z hipoterapią.

Natalia Owsianka-Falba

Obraz

Fizjoterapeutka, terapeutka dzieci i niemowląt, terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka ręki, masażystka. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi zarówno w normie rozwojowej, jak również z dziećmi z niepełnosprawnościami, dysfunkcjami i deficytami. Ukończyła liczne kursy i szkolenia prowadzące do prawidłowego rozwoju dziecka, w tym niemowląt. Uważa, że efektywna terapia, to ta na linii TERAPEUTA – RODZIC – DZIECKO.

Wykształcenie:
  • Wyższa Szkoła Rehabilitacji z siedzibą w Warszawie, Wydział Rehabilitacji, kierunek Fizjoterapia
  • Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna
  • Wyższa Szkoła Rehabilitacji z siedzibą w Warszawie, studia podyplomowe: Rehabilitacja Dzieci i Niemowląt
Kursy i szkolenia:
  • Metody diagnozy i terapii w fizjoterapii pediatrycznej z elementami wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
  • Diagnoza i Terapia Ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym (uzyskany tytuł terapeuty ręki I i II stopnia)
  • „Terapia integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem z autyzmem, Zespołem Aspergera oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
  • „Diagnoza i terapia neurologopedyczna pacjentów ze znacznymi i głębokimi zaburzeniami funkcji oralnych (w tym żywienie przez zgłębnik oraz PEG)
  • Integracja Sensoryczna – wykrywanie zaburzeń i zasady prowadzenia terapii
  • „Dziecko ze wzmożonym napięciem mięśniowym w terapii”
  • „Dziecko z cukrzycą w szkole”
  • „Korygowanie trudnych zachowań u dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w oparciu o metodę Carol Sutton”
  • Rozwój daje radość – praca z małym dzieckiem z autyzmem nad komunikacją, zabawą i samodzielnością”
  • Kurs masażu klasycznego – profil rozszerzony