Od fizjoterapii przez logopedię po hipoterapię
Pasja & profesjonalizm
Agnieszka Jesionkiewicz

Neurologopedka, hipoterapeutka, terapeutka MFS, wykładowczyni, właścicielka ośrodka. Współpracuje z Uniwersytetem Warszawskim, prowadząc zajęcia z podstaw hipoterapii. W Epona Terapie prowadzi terapię neurologopedyczną i hipoterapię.
Swoje kompetencje podnosi, uczestnicząc regularnie w wielu kursach i szkoleniach, m.in.:
- Bilateralna Integracja Program Indywidualny Katarzyna i Martin Rychetsky
- Stosowana Analiza Zachowania sposobem na efektywną edukację – zachowania trudne Ośrodek Szkolenia Scolaris
- Diagnoza i leczenie zaburzeń stawów skroniowo-żuchwowych w praktyce logopedy mgr Damian Stucki D.O.
- Elektrostymulacja w praktyce logopedy Afalog
- Kinezjotaping w logopedii K-Taping Academy
- VBMAPP ocena umiejętności i planowanie terapii Ośrodek Szkolenia Scolaris
- Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych – od dźwięku do myślenia Ośrodek Szkolenia Scolaris
- Szkolenie modułowe MFS
- Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii dr A. Regner, A.M.Pękacka
- Makaton Program Rozwoju Komunikacji dr B. Kaczmarek.
- Integracja odruchów ustno-twarzowych wg dr S. Mazgutovej
- Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania Metoda Krakowska
- Terapia neurobiologiczna Metoda Krakowska
Anna Błaszczyk

Nauczycielka z doświadczeniem w przedszkolu, prywatnym przedszkolu terapeutycznym oraz w szkole podstawowej. Posiada również wykształcenie olifrenopedagogogiczne. Ukończyła studia związane z edukacją i rehabilitacją osób z autyzmem. W pracy z dziećmi pomaga jej dyplom pedagożki szkolnej oraz kursy treningu umiejętności społecznych, terapii ręki czy analizy behawioralnej zachowania.
- 2020 r. Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum, studia podyplomowe Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
- 2019 r. Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, studia podyplomowe Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
- 2012 r. Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie, studia drugiego stopnia – Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
- 2009 r. Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego, studia licencjackie – pedagog szkolny z terapią pedagogiczną
Anna Borkowska

Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Ukończyła studia magisterskie na kierunku logopedii. Doświadczenie zawodowe zdobyła dzięki licznym praktykom w placówkach oświatowych i prywatnych gabinetach logopedycznych oraz dzięki pracy w formie wolontariatu.
Natalia Owsianka-Falba

Fizjoterapeutka, terapeutka dzieci i niemowląt, terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka ręki, masażystka. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi zarówno w normie rozwojowej, jak również z dziećmi z niepełnosprawnościami, dysfunkcjami i deficytami. Ukończyła liczne kursy i szkolenia prowadzące do prawidłowego rozwoju dziecka, w tym niemowląt. Uważa, że efektywna terapia, to ta na linii TERAPEUTA – RODZIC – DZIECKO.
- Wyższa Szkoła Rehabilitacji z siedzibą w Warszawie, Wydział Rehabilitacji, kierunek Fizjoterapia
- Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna
- Wyższa Szkoła Rehabilitacji z siedzibą w Warszawie, studia podyplomowe: Rehabilitacja Dzieci i Niemowląt
- Metody diagnozy i terapii w fizjoterapii pediatrycznej z elementami wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
- Diagnoza i Terapia Ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym (uzyskany tytuł terapeuty ręki I i II stopnia)
- „Terapia integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem z autyzmem, Zespołem Aspergera oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
- „Diagnoza i terapia neurologopedyczna pacjentów ze znacznymi i głębokimi zaburzeniami funkcji oralnych (w tym żywienie przez zgłębnik oraz PEG)
- Integracja Sensoryczna – wykrywanie zaburzeń i zasady prowadzenia terapii
- „Dziecko ze wzmożonym napięciem mięśniowym w terapii”
- „Dziecko z cukrzycą w szkole”
- „Korygowanie trudnych zachowań u dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w oparciu o metodę Carol Sutton”
- Rozwój daje radość – praca z małym dzieckiem z autyzmem nad komunikacją, zabawą i samodzielnością”
- Kurs masażu klasycznego – profil rozszerzony